måndag 29 mars 2010

Första rundan

Kom ut på vårens första joggingrunda ikväll. Asfalt var inte riktigt kompis med mina fötter och ben. Men jag kom ut! Så nöjd med mig själv, att jag tog mig i kragen och gjorde det.
Nu gäller det bara att det blir fler gånger också...

Var uppe vid skidpåret innan, premiär för Skruttafis orienteringsträning. Det är fortfarande åkbart på konstnöspåret och lite sugen blir jag allt. Skidorna har jag vallat av och hängt upp i garaget, så det får bli nästa säsong...(men f-n, f-n, f-n att jag har vallat av)

4 kommentarer:

milla sa...

Vad skönt att ta de där första stegen efter vintern...fast benhinnorna vet att de lever...jag har inte kommit igång än, men snart så?Ha det gott och solen skiner! Kram Milla

Hemliga damen sa...

Well done! Då är det bara att fortsätta i samma anda!

Evelina sa...

Bra kämpat Nipe!

Nipe sa...

Milla: Ja visst är det skönt att komma ut även om det gör ont...
Hemliga: Japp!
Evelina: vi ska nog inte ropa Hej förrän vi gjort det fler ggr...:-)