söndag 31 oktober 2010

Guldläge

Idag har Silverräven och Pillerill åkt till Småland, för Pillerill ska med kusin E på kollo hos mormor och morfar. Skruttafis leker hos kompis och ska senare i kväll på läger. Silverräven kommer hem ikväll, men barnen kommer först på onsdag.
Så nu är alltså undertecknad själv hemma. Det är ju ett guldläge för en strukturnörd som jag.
Hej hopp vad roligt jag har ute i förrådet nu. Alla mina pussel är nu ordnade efter antal bitar. Bebissakerna är snart utrensade i olika högar: slänga, spara och sälja.
Ovanpå detta, så ska Silverräven ta en sväng om IKEA när han ändå är i närheten, jag har precis ringt och levererat min inköpslista.
Sa jag guldläge?
Pillerill gillar också struktur och ordning, undra varifrån han ärvt det?

4 kommentarer:

Milla sa...

Hihi, vilken tutt-struktur:)
Kram Milla

Nipe sa...

Milla: hahah, tuttstruktur, vilket bra ord, fniss

Jennie sa...

Vilken underbar bild!

Nipe sa...

Skruntan: Tack! Och välkommen hit till min lilla plats i etern :)