fredag 1 oktober 2010

Typiskt

Visst är det lite typiskt att just i dag ( dagen efter gårdagens träning), så blir jag tvungen att skriva ut 15 dokument i en annan byggnad på jobbet. En trappa upp. Och visst är det typiskt att skrivaren ska trassla just i dag, så jag var tvungen att skriva ut dem i just femton omgångar. Och visst är det ännu mer typiskt att tonern tar slut och jag måste hämta ny en trappa ner.

Men allra mest typiskt tycker jag att det är, att det verkar som om avståndet ner till toasitsen har ökat markant. Brukar de sitta så lågt?

Aj. Dubbelaj och trippelaj.

5 kommentarer:

Mamily sa...

Du passade väl på att stretcha(f-n vet inte hur det stavas) efter träningen på jobbet idag? ;-)

Nipe sa...

Nä, jag gick på after work istället, möcke roligare :)

Anonym sa...

Det där med toastolen är något som är återkommande. Mystiskt!
//Åsa

Unknown sa...

Har jag också funderat över. Elaka toasistar.

Nipe sa...

Åsa och Mialena: Anar vi en toakonspiration här :)