lördag 5 februari 2011

Nipe joggar!

Nipe joggar!

8 kommentarer:

10Sekunder sa...

Jogga ÄR bra!

4U2 sa...

Aj, min nacke!
(ler)

Nipe sa...

10Sekunder: Japp :)
4U2!: Sorry, men min telefon kan liksom inte bestämma sig för vilket håll som är rätt håll i förhållande till bloggen...

10Sekunder sa...

Såg att du vurpade:
Kör du med icebugs, broddar eller litar du på turen?

Jag har någon slags fobi mot isfläckar. Kör löpband vintertid och numera även skidor. Men jag har för dålig teknik på skidorna så jag kommer aldrig upp ordentligt i puls. Ökar jag takten så trasslar jag bara in mig i grejjerna....

Bra gjort med kilona!
Jag Hård LCHFade ner ca 17 kg. Jag slutade eftersom minsta dottern då ca 2år tog efter. Hon ville bara käka ägg bacon MOJJONÄS ost mm.
Vet inte hur nyttigt det är för små barn ;-)

När jag slutatde gick jag upp några kg. Nu kör jag någon slags GI
och målet är att gå ner ca 0.5-1kg i månaden fram till målvikt. Som för mig är ca 105 kg. (dryga 2 meter lång) Har inte speciellt många kilo kvar men känner ingen hets. Kroppen håller för träningen och det är det viktiga.

Kör hårt!

Osloskånskan sa...

Du är söt!

Nipe sa...

10sekunder: Jag litar på turen. Tänkte köpa broddar innan i vinter, men tänkte att det var bättre att åka skidor när det är snö ute. Det var dumt tänkt. Men idag var det allra mest barmark så broddar hade varit i vägen och faktum är att jag ramlade hemma på uppfarten, när jag stannade till, tog upp mobilen och skulle fota sonen som klippte snön med sin lilla gräsklippare. Såg mig inte för och ritch låg jag där.

Nipe sa...

Osloskånskan: Tack! Eller är det kanske mössans förtjänst haha.

Bloggande 4barnsmamma sa...

Duktig:)!