torsdag 29 december 2011

Okej

Jaha, då borde det vara dags för en sammanfattning av året, eller?
Tyar inte.
Det här året kommer inte gå till historien som nåt höjdarår, så risken är att min sammanfattning blir, vad ska jag säga, hm, en smula butter.
Jag får nog fnula på den lite till, så jag kan lyfta fram det som varit bra, för det har det ju också varit när jag tänker efter.

Åh, orka.
Har tvättstugan full med tvätt, en massa matrelaterade frågetecken som måste redas ut för i morgon.
Åh, orka igen.
Just tvätt och mat är två av livets gissel eller hur?

Men herrejistanes vad positivt det låter här då. Visst låter det som om det är en sur kärring som slår på tangentbordet? Så rätt, så rätt.

Nu ska jag ta en kopp te, en papparkaka och hoppas på att jag blir snäll igen.

4 kommentarer:

Mångmamma sa...

Tror inte jag orkar med någon sammanfattning heller.
Ett händelserikt år med både ris och ros - hm, kanske ändå!?
Hugg en pepparkaka åt mig med, vi har liksom ganska nyssens ätit frukost - engelsk sådan för att döva mitt samvete! :)

Malin sa...

Då kan det bara bli bättre!! =)
Får lov att gratulera till den nya familjemedlemen. SÅ SÖT!
Gott Nytt år till hela familjen

LindaLottaPusing sa...

Jösses syrran när det gäller hushållssysslor blev vi utrustade helt olika. Just tvätt o mat är det jag har lättast med. Jag har funderat på att flytta ner fler viktiga funktioner i tvättstugan. Enda stället jag får vara i fred, man kan liksom strunta i alla mammaaaaa.

Nipe sa...

Mångmamma: Jag tog två pepparkakor åt dig, det var ok va ;)
Malin: Gott Nytt till er lyxlirare, hoppas ni har det underbart!!
Linda: Jo, men så är ju du från yttre rymden också, moahahahaha ;)Är det ok att jag lämnar tvätten hos dig och sen hämtar jag både den och veckans mat samtidigt? Så kan jag städa åt dig när jag lämnar tvätten? Deal?