torsdag 24 maj 2012

Sleten både här och där

Orientering tre dagar i rad. Crawlkurs lite halvt däremellan.
Igår tävling i Brömsebro. Där var det fred, blåbärsris och sand. Mitt i skogen finns en stor plätt med sand, Höga Sand. Självklart är det där man ska springa tävling.
Idag ont i ena låren, men bara när jag sätter ner foten.
På jobbet är det mycket nu. Vissa tär på min energi.

Annars är det j-vla bra, som han sjunger Bananen.
Vi njuter av cabbe-vädret och låter den ljumma vinden vina i håret.

2 kommentarer:

Anne Sandberg sa...

Det är bananen vi ska lyssna på när det känns lite för mycket ;!! ha en fin helg & håll reda på ditt betalkort ;)

Kram

Nipe sa...

Hahaha, ja jisses vad jag ska hålla koll på kortet! :) Tack för att du var där och hittade det...tur att nån hade huvudet med sig, för det hade då rakt inte jag.