måndag 16 juli 2012

Det närmar sig

På lördag börjar O-ringen. Premiär för Nipe.
Om mindre än en månad är det dags för Fjällräven Classic. Premiär för Nipe, big time. Har aldrig varit på fjällvandring.

Mellan dessa två premiärer börjar jag jobba på nytt ställe, med lite mer ansvar än tidigare.

Att planera in tre stora nya händelser i mitt liv inom loppet av tre veckor kan tyckas lite knäppt, men nu känns det faktiskt ganska ok. De tar liksom udden av varandra. Ingen anledning att oroa sig inför nåt, det överskuggas ändå av nåt annat.

Men jag ska kanske inte ropa hej, stora skälvan kan slå till när som helst och då förmodligen i trippel upplaga.

3 kommentarer:

LindaLottaPusing sa...

Du är bra Nipe, så detta fixar du. Och så är vi där bakom dig om du behöver. I O-ringen fallet kan jag lova det bokstavligen, hehe.

Nipe sa...

Fast med din formtopp så vete fasen om det inte är jag som jagar din rygg...

Mamma sa...

Lugn, bara lugn jag kan rygga både dig och din syster