lördag 27 oktober 2012

Hoppsan

Hoppsansa, tralalala! 
Ja, den här damen jobbar med teknik och ord i kombination. Hon har även läst till ingenjör. Det behöver ju inte per automatik betyda att hon är så där vidare värst teknisk av sig, nej. När vi rör oss i landen för Kemi, Elteknik och IT, då är inte denna damen nån presidentkandidat. Nej, det vore synd att påstå.
Nåväl. Jag klarar mig ganska bra ändå. Det finns alltid personer som spelade mindre luffarschack på kemilektionerna. Helpdesk är oftast bara ett telefonnummer bort och man kan ju alltid gifta sig med en elingenjör med bra betyg.  Och Google! Vilken grej va!?

Vart vill jag komma?
Jo, ville bara säga att idag lyckades jag faktiskt på helt egen hand. Tänkte till lite (jaja, lite hjälp hade jag av Google), och lyckades få i gång Dropbox. Både i telefonen och på datorn.
Och se! Hoppsansa, tralalala - nu minsann fick jag in alla mobilbilderna, tjoff raka vägen in. Snart på en blogg nära dig, kanske till och med.

2 kommentarer:

10Sekunder sa...

Även jag ingenjör.. har inte en ANING om vad dropbox kan vara...

tros för många högskolepoäng.

10Sekunder sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.