fredag 4 januari 2013

Att gå igång

Det finns få saker jag går i gång på som förvaringsprylar. En snygg plåtlåda kan trigga alla celler i min kropp på en nanosekund. Tur för hushållskassan att jag är snålänning.

Jag spanar på nätet efter några nya askar/lådor/muggar att ha i badrummet. Ni vet, till sminket (hrm, här pratar vi alltså en väldigt liten burk), till nagelfilen, till hårspännen mm.
Jag hade två fina Hanna-muggar, men råkade svepa ner dem i golvet för ett tag sen. Man hinner få ur sig många svordomar under den luftfärden, samtidigt som man hoppar ut ur rummet för att undvika skärvorna.
En liten fin ask till plåstrerna skulle sitta fint också.

Jag googlar och dreglar, googlar och dreglar...

2 kommentarer:

Unknown sa...

Men - jag som muttrade över att jag saknade min sminkmugg senast i går kväll! Sätt gärna in en bild på den där braiga pytsen sen när du hittar en, för jag orkar inte ens googla. Blir lätt svindyrt, som sagt.

Nipe sa...

Bilder kommer!