onsdag 13 november 2013

Gulp

För en evighet sen var jag hos tandläkaren och lagade ett hål. Bad om att ta bort en visdomstand och skulle då få en remiss till en annan tandläkare som har detta som specialitet.
Den tandäkaren skickade sen en bekräftelse på remissen och skrev att väntetiden var låååång.

Så lång att jag nu nästan förträngt det hela.
Nu ringde han och gav mig en återbudstid till i morgon bitti.
Hopplans!
Har jag lite tandläkarskräck? Har jag dåliga minnen av långdragna besök hos tandläkare som gräver runt, drar och sliter och petar in fler instrument i gapet än vad som är fysiskt möjligt?
Är jag flickan med guldbyxorna som bara hivar upp den ofantliga summa som såna här tilltag kostar?

På A svarar jag nog ja, på B svarar jag defnitivt ja och på C  är jag väldigt säker på nej.

Inga kommentarer: