torsdag 26 juni 2014

Å hur går det då?

Jodå, tackar som frågar. Det går, sakta men säkert. Eftersom jag är själv hemma på morgonen, tar jag mig lite sovmorgon... sen unnar jag  mig att läsa tidningen också. Men sen!
Ut i garaget och bara på't. Jag torkar varenda pryl jag tar i, så det tar sin lilla tid. Men det blir så himla bra!
Idag fick jag ett ofrivilligt stopp på 1,5 timme, för det kom en liiiiiten hagel- och åskskur.  Jisses, jag har aldrig sett så stora hagelkorn innan. Två centimeter i diameter, det skojar man inte med. Husvagnstaket blev lite buckligt, om vi säger så...
På grund av åskan som låg väldigt nära hela tiden, vågade jag inte lämna huset. Kändes tryggast i huset, alternativt bilen. Man är ganska liten när åskan går så nära, helt klart
I morgon ska jag ta tag i det sista i garaget. Nån vända till tippen blir det också.

Inga kommentarer: