onsdag 2 juli 2014

Lite för fort

Just nu går det lite för fort.
Det är mycket som ska klämmas in på få dagar känns det som.
I helgen en stor orienteringstävling. Årets största och bästa (om man räknar bort O-ringen).
Känner mig långt ifrån färdig med förberedelserna - varken den egna eller allt det där andra.
Har tränat för lite. Har inte börjat packa ut i husvagnen än. Har framför allt ingen plan. Ingen packlista, inga matplaner, inte koll på grejerna-
Men värst av allt är nog ändå känslan av att inte tränat så mycket som jag önskat.
Visst, visst, jag springer i vårt tredjelag. Det är inte så knussligt, vi är mest där för att ha skoj. Men jag har inte skoj om jag inte orkar springa. När benen känns tunga och andhämtningen mer än lovligt ansträngd.

I morgon är det tävling, som formkoll.
Håll tummarna.

Inga kommentarer: