söndag 27 juli 2014

Tillbaka

Efter tävlingarna i Brösarp var vi bara hemma och vände. Tvättade alla OL-kläder, packade om husvagnen och drog iväg till O-ringen i Kristianstad.

O-ringen var en svettig historia. Till råga på allt vaknade jag dagen innan första etappen och var förkyld. Inte mycket - men tillräckligt för att känna att det nog var klokast att inte gå för fullt ute i skogen. Etapp 4 gick jag runt, joggade nog max 300m.

Veckan var underbar på alla sätt och vis, men den handlade mycket om att bara klara av dagen. Fullt fokus på vattenintaget, saltintaget och matintaget, typ.
Jag har väldigt svårt med värme och får ofta värmeslag - men i år klarade jag mig! Är väldigt nöjd med detta faktiskt, även om det väl förmodligen berodde på att jag pga förkylningen tog det lugnt i skogen.

Nu går tvättmaskinen varm här hemma och snart ska jag sätta mig och ladda in familjens GPS-rutter. Framför allt är jag väldigt nyfiken på hur vi irrade runt på etapp 3 i Friseboda...

Inga kommentarer: