tisdag 9 september 2014

Hon den där

Alltså.
Hon är så grym ibland.
Numera har jag träningssällskap på gymmet och det är både otroligt roligt och fullständigt knäckande på samma gång.
Skruttafisan spöar skiten ur sin mamma på Stac varje tisdag. Hinderbana är verkligen hennes kopp av te.
Idag stod jag själv över, hade ont i huvudet och kände verkligen inte att kullerbyttor var grejen för dagen. Så tillfälle gavs att föreviga Skruttafisan in action.

Det är inte så många på gruppträningarna på detta gymmet. Det passar mig bra, för det ger verkligen mer för pengarna. Tränarna är grymma och har total koll på vad man gör och vilken nivå man ligger på. Känner mig fullständigt trygg med att jag lär mig övningarna på rätt sätt. Inget snabbt hafsande genom ett styrt program där alla ska göra samma sak utan alla övningar individanpassas - även på gruppträningarna. Som PT-träning fast i gruppform. Me like.

Knäna i mattan är inte tillåtet här.

Armgång är minst lika psykiskt som fysiskt har jag märkt.
 

Inga kommentarer: