onsdag 22 oktober 2014

Glaset är halvfullt kanske?

Nä, nu får jag nog försöka vända mitt mindset lite. Jag blir ju inte bättre i varken kropp eller knopp om jag bara belyser hur dåligt allt går  - träningen och jobbet och sånt.

Så!
Vad har varit bra idag då?
Jag kom iväg på det där lunchpasset! Det var första gången jag provade det och det är ju alltid den där första gången som är lite svår att få till.
I eftermiddag rensade jag sen ut husvagnen. Ut med alla sängkläder och in med de i tvättmaskinen. Plockade in all mat (kylskåpet var dock fixat innan) och ställde inte bara kassarna i köket, utan ställde in i skafferiet och i skåpen.
Tog ut alla andra saker som inte ska följa med till vinterförvaringen. Det var några kassar. Hälften av dessa kassar är faktiskt redan upplockade.
Monterade ett displayskydd på min nya mobil.

Nämen kolla! Jag kunde ju! Heja mig!

Inga kommentarer: