lördag 20 juni 2015

Lite så där dagen efter

Jag ligger en dag snett i Sofys Uppochhoppaijuni.
En titt på bilden över månadens inläggstitlar ger mig titeln "träningsform jag älskar".
Ahhhh, jag tyar inte. Orkar inte tänka efter idag. Det är lite dagen efter idag, helt klart.

Veckan som var, var liksom ända in i kaklet. Öppnade starkt med att vara i Norrland på semester.

En "Fjällfie"

Direkt hem på tisdag morgon och kl 11 stod jag sen i givvakt på jobbet. Därifrån direkt till jobbets sommarfest. I samma stil fortsatte sen veckan och igår, ja då var det ju midsommar hemma på vår altan.
En mycket trevlig vecka måste jag säga, men så himla utmattande.

Imorgon hoppas jag komma lite ikapp med själv och kalendern. Det blir förhoppningsvis en långpromenad i skogen, lite matlagning och annat trevligt.

Inga kommentarer: