söndag 21 februari 2016

In i kaklet

Här är lite segt. Eller nej, mycket segt faktiskt.

Tog nog det hela lite för långt in i kaklet. För mycket på för många fronter och sen dålig vila på det.Man tror man lär sig av livet, men nej, uppenbarligen inte. Jag vill för mycket. Vill inte missa nåt, vill inte säga nej, vill få resultat alldeles för fort.
På fritiden, alldeles för mycket som jag tar på mig. Jag kanske inte rent konkret GÖR så mycket, men det tänks desto mer. Tar för mycket ansvar för alldeles för många saker. På jobbet är det lite bättre, där har jag lärt mig säga nej, men vissa saker går inte undvika ändå. Vissa grunder går inte rubba.
På träningsfronten är det lätt att dras med och göra sånt min kropp inte riktigt orkar.
Sen för lite sömn i kombination med för mycket dålig sömn.
Backa, backa, BACKA för h-lvete!

Nu, en förkylning jag kunde räknat ut med rumpan, typ.
Suck.
Här är inte mycket pepp just nu.

Inga kommentarer: