onsdag 18 januari 2017

Snart dags

Senare i dag är det dags... dags att göra comeback på gymmet.
Gulp.
Är faktiskt en smula nervös. Det blir i formen Small Group Training, med 6 deltagare ungefär. Jag har ingen aning om vilka de andra är. Jag har ingen aning om hur nivån blir, mer än att ledaren anser att jag skulle passa i denna gruppen för icke-nybörjare. Jag har ingen aning om hur mycket min rygg kommer samarbeta med mig. Sist men inte minst: jag har ingen aning om hur mycket jag har tappat sen jag var på gymmet sist i juni.

Direkt efter träningen är det dags för en dubbelbokning. Ska vara på två möten samtidigt på klubben. I samma hus, så det blir att springa mellan. Det kommer nog bli lite svettigt, så här i tider av ett annalkande årsmöte och med planeringen för kommande år i full gång. Svettigt kommer det definitivt bli förresten, för jag kommer inte hinna duscha mellan gymmet och mötena. Såna här dagar har jag inte så ofta, tack och lov.

Så, vi får se om jag orkar lyfta händerna till tangentbordet imorgon. Vi hörs!

Inga kommentarer: