onsdag 8 februari 2017

Oh my!

Det snöar, alltså. Det snöar som fan. Är vi inne på tredje dygnet oavbrutet snöande nu? Kommer inte riktigt ihåg när det började.
Najs är det, i alla fall.
Hade ledig dag idag och gick en timme i skogen med en vän. Vitt och fint. Halt under fötterna dock, men det uppvägdes med råge av det fina i att promenera i vinterlandskap och prata med en vän.
Sen lunch med annan vän och sen blev tyvärr skidturen med ytterligare vän inställd. Istället sov jag i soffan med ett barn på varje sida om mig och en katt i famnen. Nämen jisses vad trevligt. Och den där sovstunden - så jäkla behövlig. Vaknade pigg som en nyponros sen. Hahaha, gick ni på den?!
Jag vaknar aldrig som en nyponros. Aldrig.

Nu ikväll har jag varit på gymmet och där var det både högt och lågt. Det är pinsamt uppenbart att jag inte är jämnstark alls. Bålen, den är klen - mycket klen. Överkropp däremot, stark som en oxe. Varannan övning vi gjorde var jag klenast i stan och sen precis tvärtom.

Nu är det soffläge igen. Hahaha, gick JAG på den?! Disken, hörrni, disken. Den skojar man inte bort. Oh my!

Inga kommentarer: