torsdag 6 april 2017

Årets första

Inget att fira direkt, men jag hittade en fästing på min hand. Den hade inte satt sig än, utan spatserade runt där i godan ro. Nu spatserar den inte längre. Fy fasen.
Katten har redan haft ett gäng. Där ligger vi steget efter hela tiden och hittar dom när de har släppt honom när det är mätta.  Fy fasen igen.

Annars har det även varit premiär för mig på orienteringsträningen för vuxna. Jag gick runt en bana och på mitten blev jag omsprungen av tre snicksnackande tonåringar, varav den ena var min egen.
Kul att de har roligt på träningarna!

Själv konstaterade jag att jag kan verkligen inte tänka på en hel massa annat om jag samtidigt vill gå felfritt i skogen. Fokus Nipe, fokus.
Aja, jag hade inga som helst ambitioner mer än att få en timmes off road-promenad, så jag klagar inte.

I morgon jobbar jag halvdag, sen hörrni! Sen har jag 10 dagars ledigt!

Inga kommentarer: