onsdag 12 april 2017

För ganska länge sen

För några år sen var jag så här liten. Eller, för att vara krass  -  så är det ganska länge sen nu faktiskt.

Idag fyller jag 45 år! Helt obegripligt. Det är nog inte meningen att det ska vara greppbart heller, varför skulle det egentligen? Men det är konstigt det där att jag så tydligt minns när min mamma fyllde 45 och då var ju jag redan vuxen?

Jaja, jag fyller som sagt år. Jag firar inte så mycket, jag blev ju firad förra veckan med underbara människor, skönsång och presenter. Idag chillar jag. Kanske en liten utflykt med filt, kaffe i termos och lite fika? Så får det bli.
Ha en fin dag ni andra också!

2 kommentarer:

Mamma sa...

Jamen, det var ju bara igår den bilden togs! Eller i förrgår, kanske.

Nipe sa...

Kanske, på sin höjd, i förra veckan 😉