tisdag 22 augusti 2017

Virret och varret

Huvudet är som ett virrvarr just nu. Det är några veckor här i slutet av sommaren som alltid blir fullbokade. Helt ärligt har jag nog mest  mig själv att skylla. Jag VET ju att det tenderar att bli rätt fullt, men likt förbaskat tackar jag glatt ja till det mesta som poppar upp.

Denna veckan just, då är huvudet fullt av planering inför helgens kommande konfirmationsfirande, av en snar deadline på jobbet (alltså jag är uppenbarligen fast i projeket som liksom vägrar ta slut), av husvisningar (inställda pga tidsbrist), ideellt arbete på tävling i klubben, en isättning av en tandställning och en tripp till orienteringstävling. Ja och så går jag runt och tror att jag ska träna tre gånger också. Mon Dieu.
Nä, det blir ingen träning. En promenad idag får duga.
Vi har nästan löst hur vi ska få plats på konfafirandet. Google is a friend när det kommer till recept på mat och jag litar fullt på att åtminstone syrran kan låna ut lite porslin i helgen.

Jamen, vi hörs om några dagar eller så.

Inga kommentarer: